Back, back flashback!


Idag på stan slog det mig och Linda att 80-talet är på väg tillbaka på riktigt.
Känner mig sjukt gammal när det återkommer kläder av samma stuk som jag
hade när jag gick i grundskolan. PANIK!!
Men skoj ändå, nu kan jag bli barn igen och känna mig hemma i varenda outfit.
Fast nu är det ju så att jag adlrig någonsin kommer påbörja den trenden i min garderob!

När jag kollade artisterna för kräkfestivalen ikväll såg jag att
Mikael Rickfors ska vara med.
Right back to när jag var barn, tjolahopp!

Tack gode gud för och och ciggen som krävde legetimation!

Vad är mer åttio än detta:
   


    

   
   

Lördagspuss från tjej som började 80-talet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0