Fan, jag glömde!



Vaknade i morse ( läs: förmiddags ) och hade fått mess där
jag önskades en trevlig alla hjärtans dag!

Jag hade totalt glömt  bort denna kärleksdag så på några timmar måste jag
ju fixa värsta candlelight dinner, blommor och en söt present.
Inte att förglömma måste jag fixa håret och hitta en passande klänning.

Fast sen slog det mig att det är emot alla mina principer att fira
alla hjärtans dag, precis som det är emot alla mina principer att betala TV-licens.
Kommersiell skit!

Men, jag kanske hade ändrat mina principer om jag varit stadgad.
Och jag ska villigt erkänna att jag inte hade blivit lessen
om jag blev uppvaktad och slapp uppvakta tillbaka.

Jag och min syster har faktiskt de senaste åren firat denna love day,
och snuttat på små presenter, men palla!
I år ger jag upp!!

Puss från tjej som önskar trevlig alla hjärtans dag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0