Freddy is coming for you!



Fredagen den 13:e . Dessa filmer, var rädd för dom när jag var liten.
Speciellt när dom rabblade den där ramsan;
One two , Freddys coming for you. Three four, better lock your door ...
Jag var tvungen att hålla för öronen för jag ville inte höra hela ramsan,
då skulle ju Freddy komma. Och Gud nåde den som började rabbla skiten.
Jag tror ju på allt.
Likadant med svarta och vita madam.
Vita madam, vita madam, så sa man på skolatoan när man
låste in sig i mörkret för att locka fram kärringjävlen.
Jag vågade inte delta så klart.
Var med en gång, aldrig mer!!

Usch och fy.
Dagen har iaf inte inneburit några hemskheter för min del - ÄNNU!


Triskaideka är en rädsla fobi för talet tretton och fobi för fredagen
den 13 specifikt kallas Paraskavedekatriafobi.

Stackars människor.

Puss från tjej som inte är ett fan av F.K!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0