Full med dubbelseende eller full med perfekt skärpa!

När jag stod ut och drog i mig ytterligare en cancerpinne utanför
Harrys igår kom det fram en gammal avdankad Harrys-fyllerist till
mig och sa hur sagolikt vacker jag var.

Jag skojjade lite med snubben och sa att min mamma också brukar säga så,
det har hon visserligen aldrig gjort men man måste liksom avstyra dom där komplimangerna
för dom där gubbarna har en tedens till att bara ösa på och palla lyssna -  på dom!


Men flera gånger har det slått mig att bara för att äckelhoran som kommer fram till en och
säger så är sjukt skabbig betyder det ju inte att han har dålig smak  utan
snarare att han inte har vett nog att låta bli.
Tyvärr är det ju så att man blir mer smickarad om personen ifråga är lite finare
än Harrys-fylleristerna!

Men fan, han hade bra smak den där äckelgubben så jag kan inte annat
än att hålla med, jag är sagolikt vacker - tills jag tvättar av allt klet,
då skulle han nog dö om han såg saningen.
Fast å andra sidan kanske han var så full att han såg trippelt både till höger
och vänster och inte riktigt kunde fokusera blicken på mig så nä,
jag kanske inte var så jävla vacker ändå!

Kyss från tjej som idag är utan klet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0