Hatkärlek!

Lika mycket som jag har älskat min dator har jag hatat den de
senaste dagarna. Det där viruset har gjort mig galen.

Nu är iaf min dator fixad och glad igen. Fixade systers också,
den glider i gräddfilen nu!
Det är nu vi ska komma ihåg hur jävla bäst jag är!!

Jag har spenderat så många timmar framför datorn de senaste dagarna
att jag har förskräckligt ont i nacken och absolut inte fått något annat gjort!

Mitt hem förfaller av det där viruset. Det pajjade mitt liv under tre dagar, skit!!

En del av mina kort har kapsejsrat och jag har ingen aning och varför dom
inte går att öppna.
Halva mitt vuxna liv i bilder är borta och nu endast bilder i mitt minnesbibliotek, sorgligt!!

Kyss från tjej som lärde sig en del om dessa skruttmaskiner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0