Help!



Blött, klibbigt och jävla kallt. Så skönt var det i min säng när jag vaknade inatt,
inatt är väl oifs till att ta i, snarare tidig morgon då jag somnade efter tre.

För första gången i mitt mitt såg jag en svettdroppe på mig själv,
aldrig sett en droppe liksom. Äckligt som tusan.

Känslan när jag vaknade var inte den underbaraste heller vill jag lova.
PANIK!!
Och inte fasen var det någon vanlig panikattack med andnöd och hjärtsmärta
heller, snarare ren och skär panik.


Som om jag satt fast i mig själv!
Givetvis är jag klaustrofobisk, vågar inte låsa på toa, åka hiss och sånt
som gör en trängd.
Känslan mitt i uppvaknandet var ungefär som om jag hade klaustrofobi
och var inlåst i mig själv.
Hm......hade nog ett "galen - tjej - moment".

Funderade på att ringa syster och tvinga henne att komma hit men mitt
huvud resonerade att det förmodligen skulle gått över innan den
lata tjejen hade pallrat sig hit kl fem på morgon
Jag kom fram till att det bästa jag kunde göra var att somna igen,
vilket jag gjorde, säkert relativt snabbt för jag minns inte att jag låg
vaken i sängen.
Kanske fick en black - out av chocken, ha ha!!


Kram från tjej som blev lite skraj och sova är inte så skönt helt plötsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0