Hm, är det porrigt med lockigt hår?



När kändisar ska vara extra fina har dom alltid lockat hår,
förutom dom som har naturligt lockigt hår för dom har plattat hår.

Det kanske är någon dum oskriven regel.
Man måste fixa med håret minst två timmar innan galapremiärer.
Man och man, deras hårfixare ska fixa, så reglen är väl då att man ska sitta
ned i en stol och få håret fixat i två timmar, minst!

Så måste det vara för så tänker ju även alla mindre kända idioter.
Ska jag iväg på en mer fancy fest än en vanlig lördag poppar alltid tanken
på vad jag ska göra med håret upp. Det första som pluggas in i väggen är då
locktången. Och för mina lockiga vänner pluggas plattången in.

Så helt enkelt måste det vara så, för att bli extra fin behövs den totala motsatsen
för att det ska synas att man har fixat.

Jag suger på att fixa hår och det slutar oftast med att jag får platta ut
lockarna och ändå ha rakt utsläppt hår.
Fast hemma har jag ju gått igenom timmar av förändring.
Rakt hår blev lockigt, precis som det ska. Sen blev det lockiga håret rakt, precis som det ska.

Puss hej från tjej med Sveriges rakaste, tunnast och ofixbara hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0