Invasion!



Shyrrans underhållning igår, nice med spontana lir.
Var urbefolkning och hälsade på i Halmstad. Sköna negrar.

Dessa negrar invaderade oss när vi skulle hem.
Jag var redan så full i skratt av annat så jag hann knappt reagera men min vän
blev allt lite skraj.
När vi sa hej då och talade om att vi skulle gå sa dom:
We can´t leave you, we are togethter now. So we are coming along.

My ass!!

Vi låtsades prata i telefon med vår hemska bror som skulle komma och
hämta oss sen sprang vi runt hörnet. Jag skrattade mest.

Jag  ska genast påpeka att jag inte har något emot negrar, absolut inte
men det gör liksom det hela lite roligare!!

Kram från tjej som tackar indianen för mycket trevlig underhållning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0