Ironi!


Åkte från Halmstad till snön och kom hem till snön!

Hade stora förhoppningar om att det inte skulle vara någon snö
i stan när jag kom hem men attans vad mina drömmar krossades.

Åkte pulka med kidsen och spelade bandy i snön.
Jag fattar verkligen inte hur barn pallar vara ute så
länge i kylan. Efter en halvtimme var jag redo att ge upp
och gå in.
Då sa lillkillen åt mig att skaffa termobrallor.

Ofta jag skulle strutta runt i min skidbyxor bara si så där
för att åka lite pulka, hell no!
Dessutom är jag inte lika fast om magen som
när jag inskaffade dom inför fjällenresan så
det är mest en plåga att använda dom.

Sen är det tokjobbigt när man blir kissnödig,
av och på med hägslen och skit.

Då fryser jag nog hellre....

Puss från tjej som gärna hade sluppit snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0