It´s alive!

Nätt och jämt lever min dator igen och
stolt som jag är måste jag ju förtälla att jag fixade den själv.

Har ju en recovery-skiva hemma, sparade bilder och skolarbeten,
stoppade in skivan och vips så var det klart.
Trodde jag iaf.
Drivrutinerna var borta, ringde min bror i panik och undrade
hur fan jag skulle lösa det.
Han frågade om jag inte fick med någon skiva med drivrutiner.
Nä, bara recovery och motherboard-skivor.
Ladda hem från nätet då.

Som tur var hade jag det mobila här.
Sökte och laddade hem men inget funkade.
Halv två på natten slog det mig att jag nog hade fått en skiva till
när jag köpte skiten. Letade lite och hittade mina drivrutiner.

Sen var det problem igen, inget officepaket, tack för olagligt!

Och nu skulle jag lägga in kortet, givetvis fuckar det!!

Och alla inställningar som ska göras. Mina ikoner är just nu
två meter höga och bilden så oskarp att jag lika gärna kunde kika
genom korvspad!

Kram från tjej som blir skogstokig på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0