Jävla hästjävel!!



Fick en kul bild skickad till mig på msn igår, trodde jag.
Istället  var det ett virus. Hela msn fuckade och givetvis skickade min
msn det vidare till mina kompisar som trodde jag skickade
en kul bild till dom. Sen fick jag tillbaka det och sen var det kört.
Alla msn-kontakter poppade upp till höger och vänster sen hängde sig hela skiten

Min dator blev väldans lessen och nu funkar den inte.
Scannat skiten hela natten, startat om hela tiden men nä,
kan inte komma ut på nätet.
Trojan horse står det, olika former. Back dorr, agent, generic, injektor
och lite andra finurliga namn.

Sur, sur, sur.

Gick ner och snoddes Lindas dator, hon är på jobbet nu och jag hoppas
ju att hon inte får frispel när hon kommer hem inte längre har någon dator.

Försökte logga in på min msn på hennes dator, funkar inte,
loggade in på hennes och då står det att Diana är online men upptagen.
Mucho märkligt!!
Tjej som jag är fattar jag dessutom nada.

Sura kramar från tjej som tackar och bockar för viruset!!


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

http://fotografhelsingborg.blogg.se/2009/january/hur-du-tar-bort-msn-viruset.html



Det är allt du behöver veta.

2009-02-02 @ 22:29:17
URL: http://stilbild.nu/galleri.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0