Karamell!


Endast 13 dagar kvar, jippie!
Den rätte för Rosing intar kanal 5 och attans vad kul det ska bli.
Hon kommer garanterat göra en Big Brother, det läste jag i tidning,
fast Aftonbladet kanske ljuger, det vet ju inte jag!
Att göra en Big Brother innebär att knulla i tv.

Hon kommer vara så pinsam och i min värld kommer
hon göra bort sig så sjukt mycket.

Med alla attiraljer som putar ut här och var, syftar på
överläppen och pattarna såklart

När jag rackar ner på folk brukar min vän Fredrik säga:
"Någon som är avundsjuk"

Skulle inte tro det. Min överläpp är iofs snarare insjunken
än utputande och pattarna, not much to show.
Avundsjuk?
Nä, jag har en hjärna som putar ut!!

God morgonpuss från tjej hoppas snön försvinner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0