Kärringfestivalen.

Har inga som helst kommentarer på skiten som sändes klockan åtta
på SVT 1 igår!

Kunde det bli en sämre omgång -nä, fy farao.
Bitter över att jag nästan slösade bort min tid.
Fast med vänner och öl gick det att genomlida skiten.

Vill minnas att det var ganska så exakt ett år sedan jag blev full
på rödvin till maten innan ens Melodifestivalen hade börjat
och inte riktigt minns den omgången.

Men skoj hade jag och jag minns det som igår, eller ja kanske inte allt
men det var första fyllan sen jag inte druckit på tre år,
jag klarade mig galant. Rödvin, wishkey, och drink!

Ska det vara ska det vara på riktigt.


Dokumenterade slutet på den kvällen, på min toa, yr i huvudet:



Bakfull? Nä, vad får dig att tro det.

Puss från tjej som snart ska gå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0