" Kultiverad musik"



 
Lördagen är över och en avslagen söndag nalkas.
Blev tokigt glad att vakna upp till solen men attans vad besviken
jag blev när jag kollade graderna, minus tre!!

Som om inte jag frös nog igår.

Iaf var det en trevlig tillställning. Tjer, tjejer, massa tjejer,
stackars Fredrik var ensam pojke men det är inte första gången.

Trots att jag tidigare på kvällen tänkt att jag absolut inte kan äta
eller dricka för att minimera risken att utöka magomfånget i klänningen
blev det givetvis inte så. Hinkade massa vatten, still don´t drink och visst
tusan var jag tvungen att smaka på gottet. Men jag klarade mig utan
större förändringar i klänningen.

Lite tjafs blev det såklart, som alltid på tillställningar men jag fann
det ganska underhållande. Som åskadare är det helt underbart
att lyssna på folks diskussioner där ljudnivån blir allt högre och högre
tills den ena ger upp och nochalant vänder på klacken och går.

Min syster var en av de som trissade upp stämningen och jäklar vad hon var
på disshumör. Det roliga var att ingen fattade att hon höll igång diskussionen
enbart för att retas, underhållande till tusen. Tills andra började lägga sig
i, då gick det överstyr och hennes retfullhet övergick plötsligt i blodigt allvar.

Hej och hå, jag fann det iaf väldans roande och är nöjd.

I stan var vi tragiska, var på Harrys i tre sekunder, gick inom Tutti Frutti
på vägen hem, köpte godis och hamnade framför datorn.
Jag och syster är fan riktiga partypoopers.

Söndagsolskyss från tjej som är kär i A Camps nya skiva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0