Leggad!

    
Två dagar i rad har kassörskor förgyllt min helg.
Cigg på Hemköp igår.
Får jag be om din legitimation, frågar tantan i kassan.
Vad snäll du är, skojjar jag.
Hon tittar på legitimationen och svarar:
Ja, det var jag verkligen. Bra att man kan förgylla någons dag.
Precis, speciellt i begynnelsen av helgen, sa jag.
Hihi, skrattar tanten.
Tack och bock säger jag och hon får ett fett leende av mig!

Systemet idag.
Din legitimation vill jag ha.
Där vågar jag inte skoja med kassörskan.
Jag visar snällt upp min legitimation, ler lite och drar.
Hej på henne.

Så nu är min helg gjord. Cigg. öl och fått visa legitimation två dagar i rad, wwwiiieee
Thanks you darlings som sitter i kassorna!

Kyss från tjej som är väldans glad över nyheten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0