Linda Rosing!

Ni hör ju själva. Säg det namnet högt tre gånger och fundera på
vad ni associerar till genom att höra hennes namn!
För att min kompis inte ska kunna undra: Avundsjuka, så måste
ni ta en LITEN stund till att fundera om så är fallet.
Knappast troligt!

Hennes program igår gav mig fin underhållning.
Ja, en miljoner män vill dejta Linda skrev Kanal 5,
snacka om kvantitet med noll kvalite´.

Inte en enda hunk och mycket småpojkar.
Måste kännas raddigt att inga snyggon var sugna på att dejta henne.
Jag hade börjat toklipa och ställt in programmet om det var
mig dessa stackare skulle dejta.
Hade skämts som gammalt kött om detta var kalibern av
de som vill dejta mig.
Då kan jag lika gärna fortsätta att hålla till på Harrys!!

Puss hej från tjej som lätt ska följa denna serie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0