Livsfarlig!


Snubben i kassan igår var allt annat en en trevlig serviceminded kille.
Han satt helt ihopsäckad och var den slöaste i världen med att blippa varorna.
Han såg dessutom helt galen ut med sina ihoptryckta ögonbryn och
sin sura min.
Han kunde lika gärna i vilken sekund som helst dra fram pickadollen
och råna oss på pengar och mobil som att trevligt ta betalt.

När det var betalt och klart sa jag i vanlig ordning tack.
Var så god, sa han. Hallå, man säger tack tillbaka när man sitter i kassan!!

Linda stod efter mig i kön och jag försökte verkligen hålla mig för skratt
när vi utbytte blickar och båda visste precis vad blickarna sa.
Tyvärr var jag så hemsk att jag inte kunde hålla inne skrattet när Linda brast, för
jag tror att hon brast före mig. Jag dolde iaf mitt leende i min sjal.

Men men, han var nog för såsig för att ens fatta det!

Puss från tjej som köpte goda glaasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0