Lovers!


Pannkakskalas i mitt kök idag. Min stackars oanvända kök fick tjänstgöra.

Givetvis var vi lata och körde pannkaksmix.

Tabbe 1:  Började steka i teflonjärn, funkade sådär bra!
Tabbe 2:  Första, andra, tredje, den 14:e och den sista pannkakan. Inte så ljuvliga!

 
Vi krängde runda deghögar med mummig drottning och vanilj.
Samtalsämnet med dessa mogna men väldans kära pojkar var
bajs och Idominsalva, må hända att jag bidrog lite i samtalet.

Åt för många, fick ont i magen.
Alla rapade som ett bevis på mättnad.

Degade i soffan tre minuter så åkte pojkarna och lämnade disken
kvar till mig. Dom kommer bli dåliga äkta män!

Snöpuss från tjej som ska träna nu, palla nog!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0