Lustigt!






Igår var jag med om något fräsig och ganska oplanerat
och ännu har jag inte hunnit skvallra för min syster.
Första gången i världshistorien det har hänt.
Hon vet fortfarande typ ingenting om vad som försigick.

Himla underligt att inte lillasyster vet liksom.
Hade ingen möljighet att prata med henne igår såklart då jag
upplevede fräsiga saker.
Idag har hon jobbat och när hon väl slutade jobbet var jag upptagen
med kalas och annat skoj.
Nu är jag hemma och syster är upptagen och jag
längtar efter att få skvallra!!!!

I mån är hon ledig, jag med så då blir det skvaller.
Redan skvallrat med kära bästisen idag och det ska
bli gött att få upprepa historien i detalj - IGEN:-)

Kvällspuss från tjej med magen full av kakor och tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0