Men, borde inte Gud vara god?


Såg på den där skitserien om Knutby ikväll, vägen hem!
Asså, dom verkar ju helt störda i den där församlingen.
Snackade om att dom längtade hem, till sitt hemland.
Med detta menade dom himlen, alltså ville dom dö och komma hem.
Så egentligen kan man ju tycka att det kvittade att den där lilla snorungen
mördade pastorns fru, egentligen var det ju det hon ville hela tiden, komma hem!

Så då gjorde väl hon henne en tjänst!

Fast snorungen säger att det var Gud som fick henne att göra det, att det var
Guds ord hon följde.
Fast sen var det visst Helge Fossmo som hade fått henne till det.
Hans kanske är hennes Gud.

Vad vet jag?
Tycker mest att alla i den där byn verkar helt fuckade i huvudet
och dom där församlingsborna, vilken värld lever dom i.
Sitta i en sal och sjunga och predika om hur mycket dom längtar hem,
hem till sitt hemland där allt det materiella är borta och dom kommer
ha det helt otroligt underbart och harmoniskt.
KOLLEKTIVT SJÄLVMORD är min rekomendation för dom stackarna
som tvingas leva här en si så där 70-80 år!

Skitprogram och jag tänker inte slösa bort min tid med att se de
andra två avsnitten, hell no!

Min kille är på kanal 5 samma tid och f.r.o.m ska jag vara honom
trogen och inte låta honom gå in på min video!!



Torsdagspuss från tjej med fjortispirr:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0