OTUR!



Fredagen den trettonde, två av dessa på två månader.
Världen måste ha gjort något ont.

När jag var fem år började fredagen den tretton kanonbra för mig,
tog mitt efterlängtade märke på simskolan, minns inte vilket det var
men det innefattade klädsim iaf.
Jag blev glad som attans och kom fram till att den trettonde var
min lyckodag. Tills jag kom till omklädningsrummet och upptäckte att
någon snott min plånbok!

Sen dess är det en skitdag, fast egentligen är den ju som
alla andra dagar men vi kan ju låtsas att det är en skitdag, bara för att!!

Så idag blir det till att ligga hemma i soffan och gömma sig, vem vet,
det kanske är idag jag skulle ha fått en sten i huvdet om jag hade gått ut,
eller blivit biten av en mastodonthund eller något annat trams som aldrig händer.
Fast just idag hade det kanske hänt, om jag inte stannat i min soffa!

TURpuss från tjejen i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0