Överlycklig och full av ironi!





Wohoo, nu är det dags igen.
Flera veckor där jag varje lördagkväll får klaga som bara den.
Klaga på kläder, stil och dessa jäkla orörliga ben.

MELODIFESTIVALEN!!

Fasen vad härligt det ska bli, jag älskar att klaga!!

Har tyvärr dålig koll på vilka som är med i år men jag ska
sätta mig in i det snabbt på aftonbladets specialsida om just detta program.
Någon störig jävel måste ju delta, annars går jag under.

Hade varit helt underbart om Gry ledde detta spektakel,
hennes klänningar är ett hett ämne och dom klagar jag gärna på!

MELODIFESTIVALEN!!

Suck that word and suck mitt inlägg imån kväll efter tio!!


Over and out från tjej med brännande nacke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0