Panik - vill inte!

Kollade gamla kort med min gamla vapendragare igår.
Kort sen skolan för 14 år sedan.
Sen glodde vi på en informationsfilm om alkohol som vi båda medverkade i 1995.

Och fy fan vad hemskt det känns att någon säger:
Haha, det här är liksom för fjorton år sedan.

Och man kommer ihåg det klart och tydligt.
Jag är ju 23 år, mitt huvud har iaf inbillat mig det, så för
fjorton år sedan var jag nio. Då var man bebis och minns ingenting
av vad man gjorde.

Men fy fan, jag minns det som hände för fjorton år
sedan som om det vore fem år sedan.
För tio år sedan hade vi en annan galen period i livet och
dessa kort gav nog en liten nostalgiklump i magen på oss både. 
Så var vad mer passande än lite Björn Rosenström.

Jag är absolut inte redo för den stora trean och nollan, jag vägrar!
Ska gömma mig under täcket och för alltid vara 23!!

Kram från tjej som ska röra på fläsket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0