Plus och minus!


Cyklade till Flygstaden med Linda igår, kärring och töntig som
jag är vågar jag givetvis inte cykla utan lampor, mest för att jag är
rädd för polisen!!

När jag skulle tända min kära lampa funkade den inte.
Hm, batterierna kanske har gjort sitt och innan jag skulle gå upp och hämta
nya tänkte jag vara smart och jag plocka ut dom gamla så jag slapp
fylla min redan fulla väska med mer skit..

Hallå!! Det fanns inga batterier, nån tattig jävel hade snott mina batterier.
Seriöst, vem snor tre batterier ur en cykellampa.
Säkert zigenarna. Fördomsfull Diana, jo jag vet, men va fasen!!

Så tvingades jag bli en smula smått irriterad, helvete!!

Puss från tjej som kommit över förlusten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0