" Såg du...."


När jag kom hem med mina 78 matkassar på kvällen hörde jag grannarna stå
och skvallra, värsta kärringskvallret. Fast det var gubben jämte och killen
ovanför. Gubben jämte har fan superöron och hör att det är jag som
kommer utan att jag syns så han hinner ofta säga Hallå Diana innan jag
ens märkt att han är där.

Jag var inte allt för sen med att hänga på i skvallret., skvallra är ju för
jävla skoj. Givietvis handlade det om galna grannen och hans tjej
och allt som hänt kring dom. Smaskiga detaljer och gammalt hederligt överdrivet
snack om saker man kanske inte vet är sanna, men vem fan bryr sig.
Jag skvallrar hellre med grannarna än att dom skvallrar om mig!

Sen  var jag lite högljud igår kväll så jag fick nästan lie dåligt samvete
då dom båda pratade om hur skönt det skulle bli med lugn och ro i huset.
Sorry, jag är ung. Behöver musik, öl och folk hemma ibland!

Fast grannen ovanför hade fest och ljudet där var strået vassare än ljudet från mig, hoppas jag!!


Söndagspuss från tjej som har mer skvaller på lager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0