Sicket ett!


Inte min dag för fem öre idag.
Suttit med datorn i flera dagar för att fixa, så min nacke
har pajjat. Det gör ont och den bränner! Crap!!

Sen dessa kort, kan inte tänka på dom utan att få lust att
sparka ner någon!

Diskade innan och min bästa vän vitlökspressen pajjade.
Jag har verkligen vitlök till allt så det får bli att köpa en ny snabbt.
När den pajjade skrek jag i köket och Linda ropade och
frågade om det var ett elefantglas som gick sönder.
Nä, tack och lov, svarade jag!!
Jag är verkligen förtjust i dessa glas!!

Sen fortsätter jag att diska och gissa vad som händer då?
Jo, jag tappar en kopp på mitt elefantglas som pajjar!

Nu vågar jag knappt röra något av rädsla för att något mer
ska kapsejsra och ge upp!

Kram från mycket bitter tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0