Torr pöl!


Min ubergravida kompis joinade oss för Melodifestivalen.
Det stående skämtet under kvällen var hurvida
jag skulle gå sönder eller inte om hennes vatten
gick i min soffa.
Evelina tyckte det var väldans skoj och ville att
jag skulle skämta med Ylva och be henne sitta på en
handduk, det vågade jag inte.
Vet att hon skulle tro att jag menade det på fullaste allvar.

I alla fulla fall är det inga skada skedd,
för bebisen har inte velat ploppa ut ännu.
Do day is do day men nä, inte ännu.

Seg liten kille...eller tjej!
Plockade fram lillens presenter nu, hoppas på
att det kan få den att bli nyfiken och ploppa ut:-)

Puss från tjej som väntar spänt på ett sms som säger: Nu är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0