Tyvärr ingen gnällkärring idag!


Så var deltävling numero uno i skitmusik avklarad.
Vettefan om jag har så mycket att gnälla över just denna lördag faktiskt.

Asså, första bidraget?? Ett stort fett frågetecken med schyssta pattar!!
Dansbandsgubbarna var inga favvisar heller.

Men jäkla vad impad jag blev av den där lilla ugglan, Caroline Af Ugglas.
Grymt bra låt och så förvånandsvärt att hon ens kom till andra chansen,
kanske finns hopp om Sveriges befolkning,
iaf de som glor på skit-tv på lördagskvällen!!

Blev nog så chockad över Ugglas att jag missade all den dåliga skiten som tillhör.
Eller jo, hon den där jävla Petra som håller i det, fucking don´t like her.
Linda Rosing kunde lika gärna bytt kläder åtta gånger och presenterat bidragen,
så störig är Petra!!!

Alcazar gjorde nog ikväll vårens dansdänga, riktigt " jag är babbe och svänger på benen"-låt!
Den kommer bli så poppis att alla tanter på Harrys kommer kuta till dansgolvet
av upphetsning så fort första tonerna hörs!

Dansa, dansa, dansa!!!

Kyss från tjej som ska testa diskmedel nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0