(Ung &) dum!


När vi var typ 20, jag och bästaste kompisen, var vi
väldans taskiga, eller taskiga var vi väl inte egentligen
för det ingen vet har ingen ont av.
Iaf så träffade min vän en kille ute, på Elvan.
Detta var på tiden då Elvan var ett dansställe, samma tid
som Terminalen fortfarande fanns, dvs typ 700 år sedan.

När vi skulle lämna stället skulle vi ha följe med honom
men min vän fick panik!!
Hon dog på hans fula jacka och vi var tvugna att " tappa" bort
honom. Så hemska var vi, helt otroligt när jag tänker på det nu
att hon faktiskt dissade killen för hans fula jacka.

Detta minne dök upp i mitt huvud av den anledningen att
jag träffade en snubbe och han hade så ful skor att
jag störde ihjäl mig på dom.
På riktigt störde dom mig så mycket att
jag tycker det är lite tragiskt att jag i min vuxna hjärna
inte riktigt lämnat mentaliteten jag hade vid 20,
att jag funderade så mycket på dessa sjukt fula skor
att det pajjade allt annat som borde tänkts.

Ha ha, kan inte hjälpa det men sån är visst jag!

Kyss från tjej som borde växa upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0