Våt i ögonvrån!



Min dator funkar äntligen som den ska den skiten.
Däremot tror jag att min cd-rom fuckat upp sig totalt!!

Självklart hade jag förutseende nog att bränna ut mina kort och mina
viktiga dokument. Men skivan är sönderrepad och avskalad!

Alla kort som kommer efter bokstaven S är kaputt, borta!!
Lipat över denna förlust halva dan. Hade två killkompisar här 
idag som båda försökte hjälpa mig dock utan framgång
Hade inte dom varit här hade jag lipat sönder mig!!

Största förlusten är fan korten från min resa i maj förra året,
min första resa ever sen jag blev sjuk.

Kära syster som var med på denna resa hade också tagit kort
men hon hade absolut inte dokumenterat sevärdigheterna lika bra som jag.
Jag knäppte nog över hundra bilder, hon hade typ 30.
Nu önskar jag att hon hade varit flitigare med kameran!!

Fan fan fan, jävla skit!!
 Tokigt lessen över detta!!

Lördagspuss från tjej som ska testa diskmedel på skivan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0