Vitt puder, thanks but no thanks.

Den där jäkla snön kommer alltid när man inte vill ha den.
Vräkte ner på samma sätt som min syrra vräker när det finns gotte.
Utgång igår ju och hur spännande är det att pulsa i snön, i högklackat!!
För pulsa var precis det vi fick göra men högklackat var fasen ett bra val,
klackarna sjönk ner i snön och fotfästet var perfekt!

Snö, snö, snö på hela mig. Hade jag velat ha en svart jacka med
vita prickar på hade jag köpt det, men snön förvandlade hela mig till en vitprickig tönt!

 Tack för frillan!

Allt blev dessutom småfuktigt och kallt och mössa en lördagnatt kanske inte är det hetaste
men vem vill pajja frillan liksom. Kan då tillägga att jag är sjukt äcklig och har inte tvättat
mitt hår på fem dagar, men jäkla vad torrprodukter sparar på hårtvättarna!

Skit samma, den snygga gitarrkillen satt vid bordet jämte oss, bara det
gjorde pulsandet i snön värt det. Fast besvikelsen la sig som en dimma då
jag insåg att han kanske inte är så jävla het ändå, boring!

Vi blev så jävla pepp på att åka pulka, göra snögubbe och leka i snön så
idag skulle vi bli barn igen. Men visst, nu passar det den där jävla snön att töa.
Skitkorv!

Kram från tjej som strax ska träna men liksom skjuter upp det i tiominutersintervaller,
snart ska jag, ska bara .... snart, ska bara....SNART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0