Your loss!


Stenhårt dissad tjej som idag finner det ganska komiskt faktiskt.
Da shit is:
Jag har nog fan aldrig förr blivit nobbad så många gånger i rad,
att få NEj på den där frågan om man ska ses, speciellt när
det erbjuds "no strings attached" så visst fasen är uppstår en frustration hos Diana.
Seriöst asså, sågad vid fotknölarna är inte så skoj, inte ens för
mig som är hjulbent och skulle behöva nya underben.

Speciellt inte när man på något sätt ska förstå det där som inte sägs.
Enklaste svaret på min frågade hade ju varit ett jublande JA, eller
åtminstone ett " jag vill inte ses mer", så man vet. Inte några andra förklaringar
som bli tvetydiga liksom. Hallå, jag är tjej! Allt blir övertolkat och flera nej på raken
betyder inget annat en en diss, det vet alla!!

Hur svårt är det all låta T9 plita ner sanningen?
Eller så bara fattar jag jävligt trög men då jag vägrar tro
att jag är trög är det senare inget alternativ!!

För alla mina vänner som nu tänker:
What the fuck, vem har hon haft hemliga roundevou med,
undra inte, I don´t kiss and tell. Sorry, ni missar gott skvaller dock.

Det komiska i det hela är faktiskt att detta snart är en kul historia,
när man kan skratta åt att ha blivit dissad blir detta en schysst anekdot,
jag och min kära syster kan redan skratta lite åt det.

Men absolut att det var trevligt så länge det varade, ganska mysigt stundom.
En varm pojke som säkert besitter potential men nu är slaget förlorat.

Det tröstande i det hela är ju att  vi alla vet att det är hans förlust, tjo ho!

Puss från tjej som lekte brud och raderade allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0