07...sen då?

Min mobil har fått ett frispel och vägrar lyda mig.
Den piper och tjuter lite när den känner för det.
Den började flippa ur med sms:en då signalen helt
plötsligt blivit så hög att det låter som om högtalaren ska explodera,
eller kanske inte högtalaren...hm...vet inte vad det heter
det där som avger ljudet i mobilen......fast det borde ju heta högtalare!!
Nu piper den när jag skickar sms, när jag raderar sms och sen
piper den lite hit och dit vilket den inte gjort innan.
Uppskattar så lite ljud som möjligt jag.

Och jag kan verkligen inte finna något ställe i menyn 
där man kan göra ljudinställningar,
finns massa andra inställningar fast inte just ljud.

Så jag har pillat och haft mig men ljudet är kvar.
Så jag pillade lite till och nu har helt plötsligt
alla nummer som inte var sparade på mitt SIM försvunnit! Kul, sjukt kul!
Så, feel free att ge lite telefonnummer till mig!!

Nu måste jag vara en hemsk människa och besvara kommande mess med;
Förlåt, jag har inte ditt nr, vem är du?
Sorry.
Så om jag känner dig och du känner mig, messa ditt nr till mig:)

Kram från tjej som önskar att hon gjort en back-up av telefonboken på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0