Akta -- Halt!




ROTORPSBACKEN!!


Denna backen är förenat med livsfara,
det finns liksom bara två alternativ.
Antingen glider man ner och hoppas på det bästa
eller så får man så försiktigt att det tar fem gånger
så lång tid att ta sig ner.
Dessutom får man gå så stelt i benen att det värker
och ögonen måste ha stenhård fokus på vägen.

Jag vågar inte köra heller, rädd för att inte kunna bromsa
och köra rakt in i Statoil, hur pinsamt vore inte det??

Så igår när jag skulle iväg tog det mig dubbelt så
lång tid att komma fram!!

Jag vet inte riktigt vad som är värst heller;
att halka och bryta armar eller ben eller att halka
så att ALLA ser mig halka och  jag skämmas som en tok!!

Halkar jag framför en massa mäniskor hoppas jag nästan
att jag bryter något så att jag inte bara blir
en pinsam tjej utan någon som butit armen som det är synd om!!

Halkig puss från trillrädd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0