Äntligen!


Lyckats lokalisera en dator nu.
Rapportera lite tänkte jag göra men de vette fan om jag borde.

Det är iaf ett sketet 40 spänn/dygnet hotell.
Sängen suger verkligen och täcket, jo, jag
saknar min säng och mitt täcke!

Annars är det galet, på ett galet sätt.
Fick lite skit för att jag är en blond svenne.
Blonda tjejer från Sverige tror att dom äger alla,
så jag borde passa mig så att jag inte får stryk, så sa HON!

Rökt så mycket att det känns som om jag ska spy rök
och egentligen vill jag aldrig mer röka, men så
sitter jag där med en cigg i handen, den tredje samma timme.

Maten är nice, bortsett från första dagen och idag.
Kyckling är ju för jävla populärt där
och jag som inte tål det får vänta sjukt länge på ett alternativ.

Sen har jag ju ett sjukt stort problem, jag kan verkligen inte bajsa borta
och snart kommer jag explodera, jeansen går knappt att knäppa
pga min svullna mage och nu gör det ont i mina tarmar!
Måste övervinna den rädslan. Dessutom är toaletterna snuskigt äckliga!!

Ja ja, nog om detta, nu förbanna mig över att jag tog fel skor och jag skulle
ju inte överpacka så jag struntade i att ta med dom andra.

Hade 31 mail och 38 händelser på Facebook, ha ha!
Jag har iaf varit saknad i cyberspace!

Puss från tjej som faktiskt längtar hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0