Årets första BRÖLLOP!



Bevittnade den fina ceremonin mellan Sam och Alice idag.
Jag var en kärlekstönt som darrade lite på underläppen
och hade en tår eller två i ögonvrån.
För att vara för jävla ful egentligen var Alice ganska
fin idag.
Klänningen var ingen jag skulle rekomendera,
men ja, trots all fulhet var det i sin helhet väldans
vackert.
Fin sång i kyrkan, kärlek och en hel del tårar.

Vackert, jävla kärleksskit!

Sist jag var tärna på ett bröllop hade jag
en ceriserosa bakelseklänning med vita blomster i håret,
blommorna var visserligen av plast men palla lukta gammal
blomma i håret!
Klänningen va verkligen alá 90-tal.

Tyvärr hade jag två kvällar innan bröllopet varit i fjällen,
brun i ansiktet och kritvit för övrigt.
Korten var inte dom mest smickarande på mig,
inte på syster heller.

Men då tyckte vi nog att vi va fina.

Puss hej från ogift tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0