Avslaget!



2009 har än så länge visat sig vara en riktig katastrof.
Som en söndagmorgon lördagen efter man haft en kanonschysst fest.
När ölslattarna som står i drivor på bordet ska hällas ut, precis
som dessa slattar är söndagen, dagen efter festen jävligt avslagen!!

Två av mina nära vänner har splittat med sina partners efter en
evighet  tillsammans, så ja, egentligen har fyra av mina vänner
blivit singlar.  Bara så där liksom!
Fast jag ska inte klaga, singelkompisar är kul.
Inga pojkvänshoror som sitter hemma med boy/girlfränden!

Seröist så tror jag att man får ut mer av livet som singel,
beroende på vad man vill ha ut av livet då förstås!!

Skitsamma, 2009 har varit skit.
Helt jävla avslaget!

Jag är avslagen och sjukskriven - på min sjukskrivning,
slå den om ni kan!!

Avslagenpuss med halsont från tjej som hoppas på bot och bättring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0