Blondinbella!



Wawawiwa!
I morgon ska jag få se henne dansa i Let´s Dance.
Den där Blondinbella.
Snygg, rik med en snygg kille, Nils.
Egentligen är han ganska ful men det låter mycket fräsigare
om han är snygg, en snygg Nils liksom, som är
ihop med snygg Blondinbella, inte för att hon heller är så snygg
men fan, hon är fräsig.

Sen ska vi inte glömma att hon älskar att bära päls och
hon har ett otroligt bra argument för det:
Ska man ändå äta köttet kan man lika gärna
göra päls av djuret också!

Jag har aldrig ätit mink och kan inte minnas att
jag sett delikatessen på nån meny heller!

Men va fan, jag litar på den flicka!

Kram från tjej som säger: Go Isabella!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror hennes päls var en kaninpäls. Fast det gör det nästan än värre, små söta kaniner. Huva! Gillar hennes argument om att en päls håller i 20 år. Skulle vilja se henne ta på sig den där skitfula pälsen om 20 år. Jag ger den max en månad till, sen kommer hon slänga den. Läste att hennes "en halv miljon läsare per vecka" bara är en lögn:



http://puckla.se/?p=473



Maria

2009-01-09 @ 10:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0