Blow my mind.



NCC rotar fan överallt i vår stad nu.
Utanför min syster gräver dom rejält.

Skulle släppa av henne där och pappa hade lite
svårt för att komma in på hennes parkering då typ
allt var uppgrävt.
Pappa fick helt enkelt köra över trottoarkanten.
Bilen gillade inte det.

När vi skulle köra hem till mig försökte pappa
hitta ett annat sätt att köra ut därifrån.

Han konstaterade att han var tvungen att köra
ner till höger istället för vänster.

- Varför då, undrade mamma.
- Bilen är så låg att den slår i när jag
  kör över trottoarkanten, svarade min kära far.

- Akta så du inte har sönder sugröret, säger mamma då.

Jag dog lite i baksätet!

- Du menar avgasröret?
- Ja. Kan du inte köra ner till höger istället, säger hon då.
- Jo, jag får nog göra det, säger pappa.
- Det är ju det jag sitter och säger, häver mamma ur sig.

Mamma: Pappas kartläsare heter Sven och så vitt
jag vet heter inte du Sven, men det kanske hade varit bättre:-)

Jag fattar inte hur min pappa står ut, han måste vara grym understimulerad.

Kul att mamma blir bror duktig och lät skitsmart
när "hon" kom på att pappa kunde köra höger istället.
Fast hon glömde nog att det var han som sa det tre sekunder tidigare.
Suck!!

Kyss från tjej som verkligen försöker att behålla tålamodet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0