Burp!



Så här hurtig var minsann inte kära syster när hon ringde och väckte mig
i morse med lipen i halsen. Stackars liten är kräksjuk och önskade
mineralvatten och blåbärssoppa.
Jag sa att jag kunde lämnade det utanför hennes dörr för inte fasen vill
jag riskera att bli smittad.
Men jag var en snäll syster och gick in. Serverad blåbärssoppa med sugrör
och lite vatten.
Hon ville att jag skulle stanna, so I did.
Jag sjöng låtar och hon skulle gissa artisten.
Från 1954 till 2006.
Melodierna i mina låtar var ganska inte riktgt helt överensstämmande med
artistens melodi men jag kämpade på!
Hennes bästa kunskap låg på 50-60 och 2000, där emellan
var det skit. Hon missade en Michael Jackson låt och Bee Gess,
För övrigt har hon mobbat sönder mig för min Smokie och Bee Gees - skivor.

Kram från tjej som hälsar att det räcker med tåget och en hjärtformad sten :-)

Kommentarer
Postat av: syrran

finn fem fel??? de va 50, 60 och SJUTTIO.

2009-01-21 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0