Byt stajlist!

Gry Forssell Foto: TV4
Kära Gry Forsell, någon vill dig väldigt ont!
Den där jäklen som sätter på dig dom där plastsäckarna till kläder.
När jag ser dig i "Körslaget" undrar jag hur han tänkte, han som valde din
outfit.
Den där blå klänningen fick dig att se uberfet ut och den satt som en säck, på riktigt!!
Och pattarna...gode gud, jag säger bara: Pattarna!!

Hade din stajlist varit en tjej hade man kunnat förutsätta att hon var en sån
där hemsk brudig brud som gör allt för att ingen ska vara snygare än henne.
Men han är ju man, han som gör såhär mot dig!!

Jag blir helt galet irriterad på kläderna, så hemska

och ger dig absolut ingen rättvisa!


Frågan är ju om du kanske faktiskt gillar dom?

Kan ju anta att du hade protesterat högljutt om fallet vore annorlunda.


Så i lördags dök du upp i rutan igen.

Denna kreation gick inte av för hackor den heller.

Seriöst så kan inte jag titta på "Körslaget" för kläderna....

dom liksom dödar hela programmet.

Annars är du vacker, väldans vacker.

Kram från tjej som hatar Grys klänningar lika mycket som Linda Rosing!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha, vet du. Inte nog med att det var TREDJE gången som hon misslyckades totalt med klädvalet. Min första tanke va: Nu lär Diana bli GALEN, satte till o med 100kr på att du skulle blogga om ämnet. Så rätt jag hade:)

2009-01-07 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0