Eventim.se



Den jävla meningen har jag skrivit in i mitt adressfält på
datorn hela morgonen.
Biljettsläpp till Bruce Springsteen idag!
Ticnet brukar bli överbelastade så därför valde
Live nation att byta,  Eventim skulle tydligen
klara det där bättre. MY ASS!!

Biljettsläppet blev försenat,
Observera; Pga tekniska problem bortom Eventims kontroll
är biljettsläppet uppskjutet till uppskattningsvis 10.30

Efter att ha köat som en gris och blivit utslängd från deras sida
miljoner gånger kom nästa meddelande:

Observera; Pga av tekniska problmem bortom Eventims kontroll
är biljettsläppet framskjutet. Tid kommer att komuniceras när vi vet närme.

Jaha och vilken tid är det? Ska man sitta och uppdatera för att inte missa
eller kommer dom att vara lite snabbare med sin uppdatering?!
Slutligen kom ett nytt meddelande att biljetterna skulle släppas 10.55.

Linda satt hos sig och jag hos mig, vi tänkte ju gardera oss.
Under tiden vi pratade i telfonen, två timmar och fjorton minuter
hann vi säga; "Fan vilken skitsida, dom kan fan äta min varma bajs"
lika många gånger som vi fick skriva; www.eventim.se

Köade hur länge som helst, sen kom jag in, bokade två biljetter
sen jävlar blev jag utslängd från sidan;
Vår server pallar inte fler besökare, därför ber vi dig försöka senare,
ber om usräkt för dröjsmålet.
Samma sak hände både mig och Linda massa gånger.
Jävla skitsida, aftonbladets läsare ville döda den lika mycket som jag och Linda.
Efter många om och men fick jag iaf biljetter till gubben!

Ville bara ringa upp Eventim och skrika åt dom,
men det gick ju givetvis inte att komma fram till dom per tele,
dom var ju nerringda.

Kram från tjej som hoppas att Eventim aldrig mer får ta hand om större biljettsläpp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0