Festen!


Såg den filmen idag, ja jag vet att jag är efter som inte sett den innan!

Underbar film, fantastiskt kul och så absurd.
Åh, vad jag hade älskat att få vara på den festen, bortsett från det
tragiska som hänt då givetvis, men en fest med en fet skandal
som totalt spårar ur med chockfylla och en jävla massa skvaller.

Fan vad lovely att vakna upp en söndag efter en sån praktfest!

Fast filmen var fan lite ångest också, den där sjukt äckliga farsan
framkallade någon slags "tycka synd om" känsla.
Han borde inte göras annat än hatas.

Och den där apekatten, underbart!!

Ser fram emot film 2 nästa helg.

Min filmsällskap var trött..och luktade avlopp.... Puss syster!

Puss från underhållen tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0