Fettosöndag!

  
 
    

Var på två kalas igår, gissa om jag passade på att lägga
på ett extra omfång på magen.
Tacka nej till kakor är emot alla mina principer, även
om jag önskar att jag verkligen kunde.
Speciellt kakor som innehåller choklad, då måste
jag tyvärr vara oartig och ta två - minst!!

Kaffe och kakor, fan vilken nice söndag.
Lyckades även klämma i mig lite glass!
Grattar de två gamla i efterskott idag:-)

När hela dagen ändå gott ut på att fetta till mig
tänkte jag att jag lika gärna kunde avrunda med en
kebabtallrik full med vitlökssås, så det gjorde jag.
Läsk med såklart.

 

Kyss från tjej som nog gick upp fyra kilo igår och tackar och bockar för kalasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0