Fire, fire!



Hörde på nyheterna idag att det för åttonde gången
skjutits mot en psykiskt sjuk med dödlig utgång.
Han viftade med kniv mot poliser som kom i tre bilar, så
man kan ju anta att dom iaf var sex polissnubbar.

Svårt att sikta mot fötterna eller?
Och varför behöver man skjuta tre skott?

Tänk vad hemskt att vara så sjuk, att man faktisk
tror att något som egentligen inte finns är så hotfullt
eller att höra en röst i sitt huvud som talar om för
en vad man måste göra!!

Ibland hör jag en röst i mitt huvud som säger:
Klart du ska äta choklad, Diana!
Då försöker jag vara förståndig och säga till mig själv:
Nej, Diana! Du åt chkolad igår!
Men tillslut har den där jävla chokladrösten tjatat så mycket
att innan jag vet ordet av det sitter jag och kränger min andra Marabou frukt och mandel!

Så när polisen ska komma och hämta mig med chokladkladd runt hela munnen
ska jag springa ut på balkongen, vifta med det tomma chokladpappret och skrika:

Jag är bipolär, skjut mig i foten. Hoppas för fan att ni kan sikta!!!!

Kram från tjej som yrkar paragraf 12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0