Free at last!


Anlände till Halmstad idag kl 18.03.
Landade direkt i min soffa.
Efter att jag vattnat mina stackars blommor
och kollat den mindre spännande posten.

Ett berg av reklam, ett brev från skolan och ett
trevligt besked om en påökning av inkomsten.
Skojsigt det iaf, kan behövas efter min semester som
var ganska galen, exotisk och väldans lärorik.

Träffade helt fantastiska personligheter
med väldans spännande anekdoter.

Men så måste jag packa upp, har ju en tedens till att
överpacka, men inte denna gången.
Bara ett fåtal rena strumpor och underkläder,
annars var det bara smutstvätt och hur jävla kul är det
då att det inte finns någon tvättid förrän på fredag!!

Får tvinga mamma att tvätta sänglinnena.

Är väldans trött och avslagen och tänker slå mitt egna rekord,
att vara i säng före elva. Har inte hänt sedan 1800-förs ihjäl,
men jag är grymt trött! Behöver semester.......

Puss från tjej som längtat efter sin säng och sitt täcke,love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0