Glada pannkakan!



I torsdags satt min boyfriend här och drack lite öl,
utan mitt sällskap då jag är strikt förbjuden att förtära det giftet!
Boyfriend som i killkompis, inte lover, en grymt viktig detalj!!

När jag fixade alla girly stuff gjorde han en profil åt mig på happypancake.
Suckade gjorde jag men va fan, för skoj skulle tyckte han.
Okej då, fixa på du.

Blev helt chockad över hur väl han faktiskt kände mig
när man skulle kryssa i diverse onödigt vetande som egenskaper och sån skit.

Iaf var jag ju tvungen att gå in och kolla på den där sidan, se
om jag gick hem liksom. Och fy farao vad kul jag haft med den där jäkla sidan.
Fått så många mail som jag faktiskt nu bemödat mig med att svara.

Eftersom att vi alla vid det här laget vet vilken självgod och ego-tjej
jag är så njuter jag till tusan av alla mail som börjar med;
Såg din bild, söt du är.....

Klart jag måste svara då.
Det bästa av allt är jag kan hitta på vad jag vill.
Än så länge har jag nog uppgett 17 olika jobb och dubbelt så många
olika fritidsintressen, gäller ju bara att läsa noga i nästa svar så jag kan
hålla reda på vad jag jobbar med och vad jag gör på fritiden!!

Sjukt kul är det att man kan dissa alla killar som är riktigt fula och när dom
sen börjar lacka ur är det bara att blockera dom, he he!

Dom som är snygga förtjänar nog några mail iaf och
inte lika många lögner.

Puss hej från tjej som nu hänger på pannkakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0