Grammisgalan!

Alla som inte såg Grammisgalan igår borde skämmas lite idag!!!!

Den där låten, som jag gillar så mycket, med det där bandet,
som jag aldrig kommer att erkänna att jag gillar, öppnade
galan igår, tillsammans med en gospelkör, vackert må ni tro!!!

Pris till Håkan Hellström och Anna Ternheim!
Var så goda! Håkan var nog lite full.

Årets låt: SKITLÅTAR!
Vinnare: Jennie let me love you. Ska vara för att Erik är skitsnygg då!
Kleerup vann typ allt!

ETT STORT FETT  PLUS till Gru Forsell som , iaf igår, hade
bytt stajlist och faktiskt inte hade så hemska kläder!

 
R.I.P

Esbjörn Svensson Trio fick pris igår, bästa jazz..
Undrar om dom fått det priset om inte han dött.
Typiskt jävla svennar, ge pris till dom som dött.
Astrid Lindgren!!

Förövrigt är Ulf Lundell nominerad till a lifetime achievement
av Aftonbladet, hans största konkurrent är Per Gessle så jag
funderar lite på att eliminera Per. Han har ju trots allt Roxette i bagaget.
Men Uffe har Öppna landskap!!


Puss hej från tjej som är nöjd med galan, i sin helhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0