Ha ha ha ha!


Jag måste skratta lite åt mig själv!
Jag tror nog att mitt liv vore enklare om inte
jag vore en sån känslomänniska.
Att ha lätt för att skratta har jag inget emot men jag
blir ju så lätt upprörd också.

Igår natt när jag skulle sova tänkte jag så
mycket på en sak som gjorde mig så irriterad att
jag faktiskt blev så upprörd att jag inte kunde sova.
Jag låg i min säng helt rosenrasande och var på
vippen att börja lipa.
Jag var så upprörd att det inte var klokt!
Så hela dagen igår var jag så påverkad av detta
att jag nog gick runt och var lite småirreterad.

Min syster får tacka högre makter att hon flyttat
för annars hade hon fått ta all skit!

Ha ha, saken jag var upprörd över är dessutom en skitsak som
egentligen inte spelar någon roll men det gör mig mer upprörd
över att jag blir upprörd över en sån skitsak vilket gör mig ännu mer upprörd
och nu slutar det med att jag blir skogstokig om jag inte slutar tänka på det!!

Rosenrasande kärlekspuss från tjej som inte vill gå ut i regnet!

Kommentarer
Postat av: Mia

Altså....jag måste bara påpeka...dina otroliga uttryck och denna underbara bild....det är precis hela du....det säger allt om din underbara personlighet....miljoner kramar..

2009-01-17 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0