Huuuuuuuuuuuum!


Försökte mig på det där med att utöva tankens makt.
Du är vad du tänker, har nån klok jävel sagt.
Eftersom att det mesta, än så länge 2009, varit rätt avslaget tänkte
jag passa på att vända det.
Så jag är överlycklig.
Jag tänker att jag är överlycklig!
Jag är vad jag tänker!
Tankens makt, har jag en bok som heter.
Positivt tänkade är nyckeln till framgång.
Skrivit positiv ganska många gånger de senaste dagarna och
nu när jag tittat på det ser jag att jag samtliga gånger stavat fel.
Det är nog där felet ligger, felet att inte tankens
makt tagit över ännu!

Så jag är positiv och överlycklig!

Ingen idé att ni provar detta hemma, det funkar liksom inte så jättebra!

Förresten så såg jag en bra film i lördags, Adulthood.
Slutar ganska oväntat med att han skjuter sig i huvudet och dör, typ.
Så nu behöver ni inte se den!!

Positivapussar från överlycklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0